Kuchnia tajska: Przepisy na green curry i som tam
Od zawsze wiadomo, że utrzymanie swojego biznesu bywa sprawą trudną. Oczywiste jest, iż przynosi on konkretne przychody, niemniej jednak potrzeba sporo zachodu, aby zdobyć stałych konsumentów. Niejeden biznesmen jak najbardziej zdaje sobie sprawę z faktu, że warunkiem jest jak najskuteczniejsza reklama. W zależności od biznesu, jakim się zajmujemy, może to być ogłoszenie w prasie czy w telewizji lub ewentualnie bartel – introligator kraków. Liczni reklamują się jedynie w sieci WWW. Pozostali liczą tylko na pocztę pantoflową. W sumie to żaden potencjalny użytkownik się o działalności nie dowie, jeżeli nie opłacimy odpowiedniej reklamy. Często nie mamy pojęcia o tym, iż nawet pogłoski mogą być reklamą, a więc konkretną informacją o danej firmie. Zdarza się też tak, iż nawet negatywny artykuł w prasie opowiadający o firmie staje się darmową reklamą mimo informacji w nim zawartych. Niepodważalne zatem jest twierdzenie, że najważniejsze, ażeby po prostu o firmie było głośno – nieważne czy z właściwej strony czy negatywnie. Za każdym razem będzie to jednak reklama.
1. Sprawdź tutaj
2. Dowiedz się teraz
Kuchnia libańska: Przepisy na tabbouleh i kibbeh